Sunday 14 January 2024

Aku Bertiktok Pula

Dihujung-hujung tahun 2023, saya menemukan satu hobi baharu. Hobinya adalah bertiktok khususnya berbuat siaran Live TikTok. Entah macamana boleh pulak ada banyak FYP yang promote dan menggalak tentang basic TikTok dan bagai mana untuk kembangkan akaun agar cepat peroleh ramai followers.

Rupa-rupanya taklah sukar sangat untuk kita tambahkan jumlah followers yang ada. Perlukan sedikit kefahaman TikTok, memahami gerak tindakan yang perlu dan konsisten terus bertindak. Alhamdulillah jumlah followers saya bertambah pada kadar yang agak memberangsangkan. Bermula dengan mengejar 1000 yang tertama dan seterusnya kini untuk mendapatkan 10 ribu yang pertama pula.

Banyak tips yang sentiasa dikongsikan diruanganTikTok oleh siffu-sifu dan mentor-mentor di TikTok ni. Sampaikan saya sendiri keliru dan musykil mahu dipilih mentor yang mana 👨

Apakan saya bersyukur, TikTok yang sebelum ni saya nampak sebagai platform yang negatif, kini sudut pandang saya dah jauh berbeza. Banyak peluang, ruang dan potensi ada di platform ni untuk kita meningkatkan tahap kejayaan diri dan kehidupan. Saya akan manfaatkannya sebaik mungkin. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Komen Anda

Related Posts with Thumbnails